Všeobecné obchodní podmínky

Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými zákony ČR.

Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží již není v okamžiku vyskladňování objednávky skladem, pokud se již nabízené zboží nevyrábí nebo není možno jej dodat nebo se výrazně navýšila cena od dodavatele daného zboží. V tomto případě kontaktuje prodávající kupujícího za účelem dohody s tím, jak dále objednávku vyřešit.

Prodávající si vyhrazuje právo neuzavřít s kupujícím kupní smlouvu pokud objednávka nedosáhne stanovené minimální hodntoty objednávky. 

Prodávající si vyhrazuje právo změn ceny v případě výrazných pohybů kurzů či změny dodavatelsko-odběratelských podmínek.

Dodací a platební podmínky

Dodací lhůty jsou stanoveny individuálně pro každé jednotlivé zboží. V případě prodloužení této stanovené lhůty musí prodávající kontaktovat kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a navrhnou náhradní řešení vyřízení objednávky.

Převážná většina balíčků by měla být doručena do 10 pracovních dnů od přijetí platby (v případě platby předem) nebo od data potvrzení objednávky (v případě balíků na dobírku).

Zásilky lze doručit následujícími způsoby:

 - doporučené psaní 

 - cenný balík

 - balík do ruky

 - doručení prostřednictvím DPD

 - doručení na zvolenou pobočku Zásilkovny

 - osobní odběr

Platba je možná předem nebo na dobírku.

Platbu předem zašle kupující převodním příkazem na účet prodávajícího s uvedením čísla objednávky.

Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně nákladů za jeho doručení. V případě, že kupující objednané zboží neodebere a nezaplatí si prodávající vyhrazuje právo účtovat kupujícímu vynaložené poštovné na zaslání zboží + manipulační poplatek ve výši 100Kč.

Místem dodání zboží je dodací adresa uvedená kupujícím na objednávkovém formuláři. Kupující se stává vlastníkem zboží po zaplacení zboží a uhrazení nákladů spojených s jeho doručením.

Ceny poštovného

Cena poštovného závisí na hmotnosti objednaného zboží a zvoleném způsobu dopravy a platby. Aktuální cena poštovného je zobrazena při dokončení objednávky po výběru požadovaného způsobu doručení a platby.

Ceny uvedené v e-shopu jsou platné pro Českou republiku. Zasíláme i na Slovensko, u objednávek s dodáním na Slovensko prosím počkejte na potvrzení ceny poštovného pro Slovensko.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Kupující má právo do 14 dnů (rozhodující je datum poštovního razítka) odstoupit od smlouvy bez udání důvodu od převzetí zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené, bez známky užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu.

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy nás prosím kontaktujte písemně s tím, že odstupujete od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a případně adresy nebo čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní vymezené lhůty pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy i vrácené zboží zašlete na adresu Petra Hájková, Palackého 222, 286 01 Čáslav.

Po obdržení vráceného zboží, prodávající vrátí zpět peníze za zboží (a to s výjimkou poštovného). Vrácení peněz provede prodávající nejpozději do 10 dnů převodem na účet kupujícího nebo zasláním na adresu kupujícího.

Prodávající si vyhrazuje právo nepřijmout zboží zaslané na dobírku.

Reklamace

Záruka je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou z reklamačního řízení vyloučeny.

Reklamovat můžete neúplnou zásilku - tj. pokud na faktuře najdete položku která chybí v zásilce, v oprávněném případě vám zboží obratem dopošleme. Ostatní reklamace se řídí platným obchodním zákoníkem a vyřízeny budou v běžné lhůtě a běžným způsobem. Při reklamaci vždy uvádějte číslo faktury.

K reklamovanému zboží je nutno přiložit písemnou reklamaci včetně popisu závady, návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu), příp. zápis o škodě, pokud k poškození zboží došlo vlivem přepravy zásilky.

V případě poškození zboží dopravou a pokud jste písemně nereklamovali poškození balíku, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky.

Ostatní

Prodávající si vyhrazuje právo na úpravy či změny těchto všeobecných obchodních podmínek.

Platnost obchodních podmínek od 15.4.2009

 

 

 
Máte dotaz k dannému zboží ? Nebo nějakou jinou poznámku či připomínku? Neváhejte a napište nám.
Text dotazu:
Váš e-mail:

 

 
 
 
Party tipy & Inspirace 
Nejnovější TIP ...
Test clanku

Pellentesque tempor ipsum eu metus placerat congue. Morbi mattis nunc id pede. Nam nec dolor. Etiam faucibus urna sit amet purus. Cras volutpat. Cras eros est, volutpat a, venenatis a, tristique ut, felis. Fusce elit nisl, viverra vel, placerat nec, congue ut, pede.

celý článek »